سامانه استعلام تعداد خطوط تلفن همراه مشترکین در اپراتورها

سامانه های آنلاین

در این سامانه شما می‌توانید تعداد تمامی سرویس‌های مخابراتی که به نام شما ثبت گردیده است، استعلام نمایید. نتیجه این استعلام به خط تلفن همراه اعلام‌شده توسط شما پیامک می‌شود. لذا توجه داشته باشید که حداقل بایستی در یکی از اپراتورهای تلفن همراه؛ یک سیم کارت با کد ملی (شناسه هویتی) شما ثبت شده باشد.در فاز اول طرح، تعداد سیم‌کارت‌های شما در اپراتورهای تلفن همراه اعلام می‌شود و در فازهای بعد، تعداد سایر سرویس‌های مخابراتی نظیر ADSL، تلفن ثابت، TD-LTE، وایمکس و …) نیز برای شما ارسال خواهد شد.

همه متقاضیان می توانند برای اطلاع از تعداد خطوط تلفن همراه به نام خود در همه اپراتورها، لینک زیر را کلیک و یا لمس کنند:

سامانه استعلام تعداد خطوط تلفن همراه مشترکین در اپراتورها

همچنین کاربران می‌توانند علاوه بر استفاده از سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، با ارسال کد ملی مالک خط به یکی از شماره‌های ۳۰۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد خطوط ثبت شده به نام خود اقدام کنند. درصورت همخوانی اطلاعات ورودی با اطلاعات ثبت‌شده در سامانه، نتایج از طریق پیامک یا آدرس CRA.IR برای کاربر ارسال خواهد شد.

این خدمات تنها به افراد حقیقی داده می‌شود که حداقل یک سیم‌کارت در یکی از اپراتورهای چهارگانه داشته باشند.

بدین ترتیب مشترکین تلفن همراه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه استعلام تعداد سیم کارت های مشترکین تلفن همراه وارد کنند. پس از ثبت اطلاعات، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که در آن تعداد سیم‌ کارت‌های ثبت‌شده با کد ملی متقاضی که در شبکه تلفن همراه کل کشور به صورت فعال یا غیرفعال وجود دارد درج شده است.

هر مشترک در هر دوره ۱۰ روزه تنها یک‌ بار می‌تواند از این سامانه تعداد خطوط خود را استعلام کند. همچنین درصورتی که از آخرین استعلام بیش از ۱۰ روز گذشته ولی موفق به استعلام نشده باشید می‌توان موضوع را با مدیریت سامانه در میان گذاشت. با وارد کردن اطلاعات اولیه، کد رهگیری به شما داده خواهد و پس از آن پیامکی با محتوای تعداد سیم‌کارت‌ها در هر اپراتور برایتان ارسال خواهد شد.

مشترکان تلفن همراه در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در تعداد خطوط ثبت‌ شده به نام خودشان، می‌توانند برای جلوگیری هر نوع سوءاستفاده احتمالی، شخصا به دفاتر خدمات مشترکین اپراتورها مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی از تمامی خطوط به نام خود که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد، آگاه شده و برای قطع هر یک از سیم‌ کارت‌ها اقدام کنند.

همچنین اگر خدماتی وجود دارد و یا صفحه آنلاینی برای ارائه خدمات به کارمندان و کارکنان دولت، کارگران، ایثارگران و رزمندگان، بازنشستگان و بیمه شدگان وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی، عمومی و خصوصی وجود داشته و از نظر ما دور مانده است، می توانید آن را به ما معرفی کنید تا در سامانه خدمات آنلاین درج گردد.

به این مطلب امتیاز دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.